PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

  • masa pelepasan:2024-01-11 14:22:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:214
  • Penerangan pantas:

    Pindiga,PindigaHarga pengubah jenis kering seri scb11,Pengubah terbenam minyakPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pem

Kandungan artikel
PindigaHarga pengubah jenis kering seri scb11,

Pengubah terbenam minyak

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

PindigaIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

KahrizApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Trend pasarPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Perkhidmatan pertamaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan,PindigaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak,PindigaApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

PindigaMaklumat produk lain
  • ChinstohovaMemuatkan mesin tipping hidraulikKualiti tahan kakisan

    ChinstohovaMemuatkan mesin tipping hidraulikKualiti tahan kakisan

  • HimejiPerlindungan komprensif pengubah kuasaCiri industri

    HimejiPerlindungan komprensif pengubah kuasaCiri industri

  • Liga XilingolPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian apa yang harus dilakukan sebelum digu

    Liga XilingolPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian apa yang harus dilakukan sebelum digu

  • Liga XilingolKllimping bimbitApakah prinsip reka bentuk

    Liga XilingolKllimping bimbitApakah prinsip reka bentuk

  • ClevelandJembatan naik hidraulik bergerakIsyarat pelepasan

    ClevelandJembatan naik hidraulik bergerakIsyarat pelepasan

  • ClevelandPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana kita harus memilih ketika membeli

    ClevelandPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana kita harus memilih ketika membeli

  • ClevelandMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pemprosesan aplikasi

    ClevelandMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pemprosesan aplikasi

  • Bandar SonghuPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurang

    Bandar SonghuPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurang

  • segera:Peringatan: Maklumat PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini memberi anda PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini oleh syarikat kami, perkhidmatan PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini. PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PindigaPembuat pengubah kuasaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!